Blessure, te enthousiast begonnen - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Alex Bouwman - WaarBenJij.nu Blessure, te enthousiast begonnen - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Alex Bouwman - WaarBenJij.nu

Blessure, te enthousiast begonnen

Door: AlexB

Blijf op de hoogte en volg Alex

24 Augustus 2016 | Nederland, Rijswijk

Na de tweede korte wandeling van ongeveer 10 km, krijg ik last van mijn heupen.
Een zeurende pijn aan de zijkanten, die na een uurtje weer wegzakt. Daar schrik ik best wel van.
De oranje schoenen zijn te soepel, geven geen steun en ik besluit daarom mijn oude wandelschoenen te proberen. Maar ook dat gaat niet probleemloos. Vooral mijn linker heup speelt op.
Ben ik te oud? 35 Jaar volleybal laat zich gelden?
Kleine pijntjes had ik wel verwacht, daar hoef ik als vijftiger niet wakker van te liggen, maar dit is niet leuk meer.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Alex

Actief sinds 18 Dec. 2016
Verslag gelezen: 263
Totaal aantal bezoekers 42649

Voorgaande reizen:

01 Juni 2023 - 01 Oktober 2023

Op weg naar Spanje

12 Mei 2017 - 16 Juni 2017

Voettocht naar Santiago de Compostela

Landen bezocht: