Uitzoeken - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Alex Bouwman - WaarBenJij.nu Uitzoeken - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Alex Bouwman - WaarBenJij.nu

Uitzoeken

Door: AlexB

Blijf op de hoogte en volg Alex

23 December 2016 | Nederland, Rijswijk

Wat moet ik nu allemaal meenemen?
Of, zoals Pelgrim Helmut citeert: "Alles wat je thuis laat is meegenomen!”.
Een aantal beslissingen heb ik nog niet genomen.
Matje, Slaapzak, lakenzak of niets bijvoorbeeld. Daar ben ik nog niet uit.
Verder lees ik ook over het spel van het verzamelen van zo licht mogelijke spullen en het prijskaartje dat daar aan hangt.
Bij dat advies van 10% van je lichaamsgewicht meenemen, heb ik dan weer het voordeel dat ik nu ca. 100 kg weeg.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Alex

Actief sinds 18 Dec. 2016
Verslag gelezen: 311
Totaal aantal bezoekers 42980

Voorgaande reizen:

01 Juni 2023 - 01 Oktober 2023

Op weg naar Spanje

12 Mei 2017 - 16 Juni 2017

Voettocht naar Santiago de Compostela

Landen bezocht: