Rugzakponcho - Reisverslag uit Wassenaar, Nederland van Alex Bouwman - WaarBenJij.nu Rugzakponcho - Reisverslag uit Wassenaar, Nederland van Alex Bouwman - WaarBenJij.nu

Rugzakponcho

Door: AlexB

Blijf op de hoogte en volg Alex

18 Maart 2017 | Nederland, Wassenaar

Gisteren heb ik een langere wandeling gemaakt (28km) en vandaag wilde ik weer de opvolgende dag proberen. Dit keer een paar uurtjes ’s middags lopen in Meijendel. De auto parkeerde ik vlak bij de kazerne en dan wandelen door het bos richting strand. De weersverwachting was niet geweldig. Na 5 minuten wandelen begon het dan ook zachtjes te regenen. Het werd tijd de rugzakponcho, die ik vorig jaar gekocht heb, voor de allereerste keer aan te trekken. Ik kreeg ‘m niet meteen over de rugzak heen getrokken, maar uiteindelijk is het toch gelukt.
Dit heugelijke feit wilde ik niet ongemerkt voorbij laten gaan dus heb ik één van de weinige mensen die ik tegen kwam vandaag gevraagd om een fotootje.

  • 20 Maart 2017 - 15:49

    Ariadne:

    Goed voorbereid vertrokken dus, gaat helemaal lukken. Die kilometers beginnen nu op te tellen, vol houden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Alex

Actief sinds 18 Dec. 2016
Verslag gelezen: 436
Totaal aantal bezoekers 42795

Voorgaande reizen:

01 Juni 2023 - 01 Oktober 2023

Op weg naar Spanje

12 Mei 2017 - 16 Juni 2017

Voettocht naar Santiago de Compostela

Landen bezocht: