Nog één week te gaan - Reisverslag uit Voorschoten, Nederland van Alex Bouwman - WaarBenJij.nu Nog één week te gaan - Reisverslag uit Voorschoten, Nederland van Alex Bouwman - WaarBenJij.nu

Nog één week te gaan

Door: Alex

Blijf op de hoogte en volg Alex

18 Mei 2023 | Nederland, Voorschoten

Gisteren reed ik naar Assen, waar ik mijn spullen bij broer Paul en schoonzus Andrea op zolder mag stallen. Dit met de leenauto van buurvrouw Marian. 4 Koffers met kleren, 2 dozen met boeken en zo, 2 borduurwerken en de reserve wandelschoenen. Dit zijn, op mijn wandelspullen na, al mijn bezittingen. Mijn manier van ontspullen, zeg maar.

1 Koffer wordt opgestuurd als ik ergens begin te werken. Omdat ik maat 48 in Spanje niet zal kunnen kopen heb ik 1 paar wandelschoenen klaar staan om naar een postkantoor in Spanje te versturen als het eerste paar versleten is.

Afgelopen dinsdag was de tweede ronde bezichtigingen. Nummer 1 op de lijst wil het laminaat graag overnemen, maar moet overleg plegen. Gisteravond werd ik gebeld door nummer 2 op de lijst. Hij wil ook het laminaat, als hij het wordt. Goed, duurzaam nieuws. Geen verspilling en ook nog eens goed voor mijn portemonnee.

We hadden een gezellige avond met spelletjes Carcasonne, waarbij Andrea en ik moesten samenspannen om te voorkomen, dat Paul ook de vierde partij zou winnen.

Na een goede nachtrust ging ik onderweg naar huis bij Alexandra langs. Haar laptop heeft het onlangs begeven en zo heeft mijn computer ook een fijne nieuwe plek gekregen.

Nog een week te gaan!


  • 19 Mei 2023 - 19:20

    Marcel Sr:

    Beste PelgrimAlex,

    Dank voor het mogen lezen van je ervaringen; Je reis is al begonnen met de voorbereidingen...nu nog de eerste stap van vele !

    Bon Camino,

    Marcel Sr

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Voorschoten

Alex

Actief sinds 18 Dec. 2016
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 43030

Voorgaande reizen:

01 Juni 2023 - 01 Oktober 2023

Op weg naar Spanje

12 Mei 2017 - 16 Juni 2017

Voettocht naar Santiago de Compostela

Landen bezocht: