Voorbereidingen - Reisverslag uit Voorschoten, Nederland van Alex Bouwman - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Voorschoten, Nederland van Alex Bouwman - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Alex

Blijf op de hoogte en volg Alex

16 April 2023 | Nederland, Voorschoten

Afgelopen vrijdag heb ik beneden in de fietsenruimte bij de hoofdingang een tafel klaargezet met spullen, die ik niet via Marktplaats verkoop.

Op het prikbord heb ik het webadres van mijn Blog opgehangen en de tafel aangeprezen.

Op de tafel heb ik een aan A4-tje geplakt met uitleg. Men kan meenemen wat men wil en een donatie mag.

Tijdens de wekelijkse vrijdagmiddagborrel vertelde ik de medebewoners over de tafel.

In de seniorenflat wonen veel mensen op leeftijd en ik had niet verwacht, dat zij enthousiast spullen zouden meenemen.

De tafel is echter een groot succes!

Gisteren heb ik mijn mahoniehouten bureau leeggeruimd. Dat leverde natuurlijk ook spullen op voor de tafel.

Ik zie ook spullen op de tafel verschijnen, die er niet door mij zijn achtergelaten. Ach, waarom ook niet.

Ondertussen gaat het verkopen via Marktplaats redelijk goed.

Lastig is dat ik niet weet of de volgende bewoner van mijn flat spullen ter overname gaat nemen.

Over een week of twee weet ik meer. Wat zou ik het zonde vinden als mijn laminaat er uit zou moeten.


  • 17 April 2023 - 11:45

    Annette Zwar:

    Hoi Alex,

    Leuk om weer te kunnen zien hoe het met je gaat tijdens je tocht. De eerste heeft je zo goed gedaan!

    Ben benieuwd en geweldig dat je dat gaat doen!

    Groet en tot morgen,

    Annette ;-)


  • 17 April 2023 - 12:03

    Linda Andriesse:

    Heel bijzonder dat je weer gaat Alex ik lees graag weer met je mee!

    Groet, Lin


  • 17 April 2023 - 12:35

    Paul Bouwman:

    Hallo Alex,

    Mooi dat je begint met een nieuwe fase in je leven.

    Ik wens je als broer natuurlijk hert allerbeste toe.

    Je hebt wel een hele leuke manier gevonden om je zaken circulair te regelen[e-1f44d]

    Succes verder en we volgen je tocht naar een nieuw begin.

    Groetjes Paul en Andrea


  • 18 April 2023 - 12:41

    Jos Van Doesburg:

    Hallo Alex,

    Ik ga je zeker volgen, zelf een fervent loper van GR's en LAW's, zoals je weet.

    Heerlijk de vrijheid tegemoet Alex, het wordt vast een spannend avontuur.

    Succes met de voorbereidingen.

    Groet van Jos


  • 22 April 2023 - 20:46

    Pieter Hemerik :

    Hoi Alex.

    Dat wordt smullen voor mij en jou.

    Bedankt dat ik je mag volgen.

    Ik wens je een fantastische levenservaring.

    Veel groeten van Pieter Hemerik 73 - 101.

    :0

    :0

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Voorschoten

Alex

Actief sinds 18 Dec. 2016
Verslag gelezen: 246
Totaal aantal bezoekers 43323

Voorgaande reizen:

01 Juni 2023 - 01 Oktober 2023

Op weg naar Spanje

12 Mei 2017 - 16 Juni 2017

Voettocht naar Santiago de Compostela

Landen bezocht: