Nieuwe rugzak - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Alex Bouwman - WaarBenJij.nu Nieuwe rugzak - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Alex Bouwman - WaarBenJij.nu

Nieuwe rugzak

Door: AlexB

Blijf op de hoogte en volg Alex

23 September 2016 | Nederland, Rijswijk

In augustus had ik via Marktplaats een tweedehands rugzak gekocht bij een aardige vrouw. Van haar mocht ik de rugzak 2 weken uitproberen. Wat ik niet wist, is dat er verschil is in rugzakken voor dames en voor heren. Vooral de schouderdelen zijn anders en dat merkte ik ook tijdens het oefenen. Het liep niet prettig. Ik heb de rugzak weer ingeleverd en kreeg mijn geld terug.
Na deze positieve ervaring ook een aantal minder prettige. Ik bied de vraagprijs en er wordt niet eens gereageerd! De rugzakken waar ik interesse in heb zijn snel verkocht.
Dan maar een nieuwe kopen en van wandelen mijn nieuwe hobby maken.

Vandaag heb ik dan die nieuwe backpack gekocht (65 + 10).
In de winkel mocht ik proberen met 10kg aan zandzakjes in de rugzak.
Het voelde meteen goed! Het heeft een verstelbaar rugdeel, wat best handig is gezien mijn 1.94m.
Nu kan ik oefenen met een rugzak op!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Alex

Actief sinds 18 Dec. 2016
Verslag gelezen: 284
Totaal aantal bezoekers 43020

Voorgaande reizen:

01 Juni 2023 - 01 Oktober 2023

Op weg naar Spanje

12 Mei 2017 - 16 Juni 2017

Voettocht naar Santiago de Compostela

Landen bezocht: