Oriënteren - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Alex Bouwman - WaarBenJij.nu Oriënteren - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Alex Bouwman - WaarBenJij.nu

Oriënteren

Door: AlexB

Blijf op de hoogte en volg Alex

31 Juli 2016 | Nederland, Rijswijk

Al snel bestel ik het boek van John Brierley, “A Pilgrim’s Guide to Camino de Santiago”. De pelgrimstocht van Saint-Jean-Pied-de-Port naar Santiago de Compostela is door hem onderverdeeld in 33 etappes. In het compacte, lichte boek staan handige kaarten, een beschrijving van de routes van dorp tot dorp en met allerlei praktische informatie.
Waar je kunt slapen, waar waterpunten zijn en hoeveel kilometer tot de volgende plek.

Op http://www.godesalco.com/plan/frances plan ik meerdere malen een route, rekening houdend met de favoriete albergues uit John Brierley’s boek en die gevonden op www.caminodesantiago.me in de PDF “A selection of favorite albergues on the Camino Francés”.

Al googelend ging ik op zoek naar reisverslagen. Bij Pelgrim Helmut bijvoorbeeld vond ik veel nuttige informatie, maar ook Waarbenjij.nu was al snel in beeld.


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Alex

Actief sinds 18 Dec. 2016
Verslag gelezen: 366
Totaal aantal bezoekers 43065

Voorgaande reizen:

01 Juni 2023 - 01 Oktober 2023

Op weg naar Spanje

12 Mei 2017 - 16 Juni 2017

Voettocht naar Santiago de Compostela

Landen bezocht: