Het gaat door! - Reisverslag uit Voorschoten, Nederland van Alex Bouwman - WaarBenJij.nu Het gaat door! - Reisverslag uit Voorschoten, Nederland van Alex Bouwman - WaarBenJij.nu

Het gaat door!

Door: Alex

Blijf op de hoogte en volg Alex

06 April 2023 | Nederland, Voorschoten

Wat eerst een plan was, wordt nu de werkelijkheid.

Het besef is er nog niet helemaal, maar het gaat daadwerkelijk gebeuren!

Tot eind april zal ik mijn werk op het museum overdragen en in mei kan ik mij volledig richten op het uitvoeren van de rest van het stappenplan.

Mijn 55-plus sociale huurwoning is inmiddels digitaal opgezegd. Daarbij kon ik gelukkig ook aangeven dat ik spullen ter overname heb.

Ook heb ik een afspraak gemaakt met Sjaak, die elke 3 maanden een briefje in ieders brievenbus achterliet, waarbij hij zijn diensten aanbiedt, om mijn flat op 23 mei te ontruimen.

Ik heb een logeerkamer op de 9e verdieping voor 3 dagen geboekt, zodat ik in de buurt ben.

26 Mei zal de dag zijn, dat ik de witte schelp op mijn rugzak bevestig en ik als pelgrim mijn eerste stappen zal zetten.


  • 06 April 2023 - 12:15

    Mariette:

    [e-1f44d][e-1f618]


  • 06 April 2023 - 17:29

    Hélène:

    Het gaat bijna gebeuren. Succes! Ben benieuwd naar de verhalen.


  • 06 April 2023 - 17:35

    Alex Bouwman:

    Leuk dat je mij gaat volgen :0)


  • 06 April 2023 - 20:22

    Richard Pijpers :

    succes Alex de mannen van 7.22 gaan je volgen op je reis naar en in Spanje


  • 06 April 2023 - 21:08

    Marco Vogels:

    Alex, hou ons op de hoogte zodat wij van je reis kunnen meegenieten en kunnen steunen op moeilijke momenten. SUCCES


  • 07 April 2023 - 18:12

    Alice:

    Klinkt als een fantastisch plan Alex.


  • 07 April 2023 - 19:46

    Paul En Andrea :

    Wij wensen je mooie reis. Paul en Andrea


  • 11 April 2023 - 20:52

    Margaretha Broersma:

    Wauw! Wat een ontzettend goede beslissing!!! Zo trots op jou! Heerlijk vooruitzicht, in mei al lekker op pad. Super stoer van jou.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Voorschoten

Alex

Actief sinds 18 Dec. 2016
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 43030

Voorgaande reizen:

01 Juni 2023 - 01 Oktober 2023

Op weg naar Spanje

12 Mei 2017 - 16 Juni 2017

Voettocht naar Santiago de Compostela

Landen bezocht: