Mijn laatste werkdag! - Reisverslag uit Voorschoten, Nederland van Alex Bouwman - WaarBenJij.nu Mijn laatste werkdag! - Reisverslag uit Voorschoten, Nederland van Alex Bouwman - WaarBenJij.nu

Mijn laatste werkdag!

Door: Alex

Blijf op de hoogte en volg Alex

26 April 2023 | Nederland, Voorschoten

Mijn laatste werkdag zit er op! Voor het laatst heb ik aan mijn bureau gezeten, daar waar ik al 21 jaar heb gezeten, tegenover Aartjan. Eigenlijk onvoorstelbaar, dat dit nu voorbij is. Aartjan gaat zelf in augustus met pensioen en ik kan mij voorstellen, dat mijn vertrek plotseling en onverwacht op hem afgekomen is.

Er komt nog een officieel afscheid, maar deze laatste week heb ik veel collega's één op één kunnen spreken. Altijd goed om zo aandacht te hebben voor wat we aan elkaar gehad hebben.

Nu heb ik nog een maand om mij volledig te concentreren op afscheid nemen van mijn dierbaren buiten het museum. Ondertussen gaat het verkopen van mijn spullen gestaag door. De tafel in de fietsruimte is een groot succes. Een paar maal per week vul ik de tafel bij en zie dat dit dan ook wel weer nodig was. Ook op Marktplaats gaat het best wel goed. Nog even en mijn woon- en slaapkamer zijn volledig ontmanteld. Mijn TV staat nu op mijn oude lage ladekast en binnenkort wordt mijn bureau, dat prominent in het midden van de kamer staat, opgehaald.

Op 4 mei komen er een aantal gegadigden kijken naar mijn flat. Dan weet ik ook hoe dat met het laminaat, de gordijnen, de lampen en zo gaat aflopen.


  • 26 April 2023 - 20:50

    Meetje :

    Ha je echt missen .

    Maar tegek ik blijf je volgen topper


  • 26 April 2023 - 21:51

    Paul :

    Gefeliciteerd Alex,

    Wat ooit begon via sloten en akkers voorwerk te verrichten om de bodem van Drenthe in kaart te brengen stopt nu achter je bureau.

    Nu ga je weer dwars door het landschap, maar meer uit eigen beweging. Naar je doel.

    Ik wens je succes bij elke stap die je neemt[e-1f60e]

    Groetjes uit Drenthe


  • 27 April 2023 - 10:41

    Jos Van Doesburg:

    Hallo Alex,

    Wij hebben elkaar helaas niet meer kunnen spreken sinds bekend is dat je weg zou gaan bij het museum.

    Deels omdat het heel druk was met werk en daarna was ik niet meer aanwezig in het museum.

    Maar ik ga je zeker volgen en wens je veel succes met de laatste voorbereidingen.

    We zien elkaar in ieder geval nog bij je afscheid.

    Groetjes van Jos


  • 27 April 2023 - 15:15

    Jelka Kroger :


  • 29 April 2023 - 18:33

    Brenda Schweertman:

    Hoi Alex,

    Afgelopen vrijdag heb ik je ontmoet bij de borrel en ik vind jouw verhaal om de pelgrimsroute te gaan lopen heel erg mooi. En je daagde mij uit om ook te gaan wandelen.

    Wellicht dat wij elkaar voor jouw vertrek nog eens kunnen spreken.

    ik wens je alvast een hele mooie ontdekkingsreis toe en ik ga je zeker volgen.

    [e-1f64f][e-1f3fb][e-1f340][e-1f98b]

    gr. Brenda (304)


  • 02 Mei 2023 - 15:20

    Hennie Eckhardt:

    Hoi Alex,

    Inmiddels heb ik je Blog ook gevonden en ga je zeker volgen in je zoektocht.

    Je hebt al vele voettochten beleeft maar deze wordt vooralsnog een enkele reis.

    Respect dat je je leven een andere wending gaat geven en wens je succes met het vinden van een "nieuw thuis" en wie weet een "Spaanse schone".

    Groetjes Hennie (ook van Rob) (703)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Voorschoten

Alex

Actief sinds 18 Dec. 2016
Verslag gelezen: 298
Totaal aantal bezoekers 43075

Voorgaande reizen:

01 Juni 2023 - 01 Oktober 2023

Op weg naar Spanje

12 Mei 2017 - 16 Juni 2017

Voettocht naar Santiago de Compostela

Landen bezocht: