Kilometers maken - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Alex Bouwman - WaarBenJij.nu Kilometers maken - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Alex Bouwman - WaarBenJij.nu

Kilometers maken

Door: AlexB

Blijf op de hoogte en volg Alex

23 November 2016 | Nederland, Rijswijk

Inmiddels loop ik elk weekend een wandeling van tussen de 15km en 20km en ga ik door de week naar fitness om daar een uurtje op de loopband te lopen. Die loopband stel ik dan in op een helling van 6%, een andere manier om de berghellingen te oefenen is een beetje lastig in ons vlakke land.
Die wandelingen in het weekend probeer ik zo uit te kiezen, dat ik zo weinig mogelijk op asfalt loop.
Mijn favoriete wandeling op dit moment is vanaf Scheveningen de route door Meijendel tot aan Wassenaarse slag en dan een deel over het strand terug richting Scheveningen. In de rugzak doe ik een aantal boeken aan loos gewicht en met de appels, het water en de gesmeerde broodjes kom ik dan op zo’n 12kg.
Dat is wel meer dan de aangeraden 10% van mijn lichaamsgewicht, maar ik loop ook nog geen 25km per dag, iedere dag.

Wat steeds beter wil lukken is om niet te snel te willen lopen en elk uur minstens 10 minuten te rusten.
Tot nu toe heb ik de gekochte rugzakponcho nog niet gebruikt. Dat lijkt mij ook een avontuur.
Wel ben ik een keer terug naar de winkel geweest, omdat ik toch zeker wist dat er een beschermhoes bij de rugzak geleverd was en ik deze niet kon vinden. Die zat onderaan de rugzak, achter een rits :O).


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Alex

Actief sinds 18 Dec. 2016
Verslag gelezen: 326
Totaal aantal bezoekers 43210

Voorgaande reizen:

01 Juni 2023 - 01 Oktober 2023

Op weg naar Spanje

12 Mei 2017 - 16 Juni 2017

Voettocht naar Santiago de Compostela

Landen bezocht: