Pedicure - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Alex Bouwman - WaarBenJij.nu Pedicure - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Alex Bouwman - WaarBenJij.nu

Pedicure

Door: AlexB

Blijf op de hoogte en volg Alex

18 Februari 2017 | Nederland, Rijswijk

Vorige week ben ik voor de tweede keer naar de pedicure geweest. De eerste keer was kort na mijn besluit om de “Camino Francés” te lopen. Ik was vooral benieuwd hoe het er met mijn voeten voor staat: ze zijn in prima conditie. Je kunt aan de eeltvorming zien dat de kilometers die ik wandel zijn toegenomen.
Ik wilde graag weten hoe de pedicure staat tegenover Kamferspiritus. Zeer positief dus. Ik had gelezen dat je je voeten er het beste een maand van tevoren mee kunt beginnen in te smeren, maar zij raadde mij aan nu al te beginnen en de frequentie langzamerhand op te bouwen. Kamferspiritus hardt de voeten, zodat blaren minder zullen voorkomen. Ook is het goed tegen zweetvoeten. Als ik dat eerder had geweten…


  • 19 Februari 2017 - 16:32

    Ariadne :

    Hallo Alex,

    doen behandel je voeten met kamferspiritus. Ik heb er goede ervaringen mee en inderdaad bouw het langzaam op. Succes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Alex

Actief sinds 18 Dec. 2016
Verslag gelezen: 469
Totaal aantal bezoekers 43101

Voorgaande reizen:

01 Juni 2023 - 01 Oktober 2023

Op weg naar Spanje

12 Mei 2017 - 16 Juni 2017

Voettocht naar Santiago de Compostela

Landen bezocht: