Het begin - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Alex Bouwman - WaarBenJij.nu Het begin - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Alex Bouwman - WaarBenJij.nu

Het begin

Door: AlexB

Blijf op de hoogte en volg Alex

20 Juli 2016 | Nederland, Rijswijk

Altijd had ik al een vage wens om naar Santiago de Compostela te lopen.
Of dat er ooit van zou komen zou van toeval afhangen. Lilian zal zo'n zware tocht niet kunnen lopen (enkels), en de kans dat ik dat in mijn eentje zou gaan doen leek mij vrij klein.
Het idee kreeg meer vorm toen Aad vorig jaar tijdens het bridgen vertelde over de pelgrimstocht die hij en zijn vrouw kort daarvoor hadden gemaakt.
"Toevallig" zagen we vandaag de film "Compostella" in het Filmhuis in den Haag.
Een prachtige film waardoor zich een concreet plan over de voettocht naar Santiago de Compostela begon te vormen. Een week later peilde ik bij Lilian hoe zij dit zou vinden. Oh, dan ga ik wel naar New York!

Een jaartje voorbereiden en dan in de zomer van 2017 gaan, dat werd het plan.
Natuurlijk ging ik in het weekend meteen op internet op onderzoek.
Ik ben wel sportief, maar ik ben eigenlijk een fietser, geen wandelaar.
Dit heeft een goede voorbereiding nodig!


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Alex

Actief sinds 18 Dec. 2016
Verslag gelezen: 361
Totaal aantal bezoekers 42653

Voorgaande reizen:

01 Juni 2023 - 01 Oktober 2023

Op weg naar Spanje

12 Mei 2017 - 16 Juni 2017

Voettocht naar Santiago de Compostela

Landen bezocht: