Mobiele telefoon - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Alex Bouwman - WaarBenJij.nu Mobiele telefoon - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Alex Bouwman - WaarBenJij.nu

Mobiele telefoon

Door: AlexB

Blijf op de hoogte en volg Alex

17 September 2016 | Nederland, Rijswijk

Ik liep al een jaartje met een stappenteller polsbandje om.
Die 10.000 stappen haalde ik meestal wel, maar nu ik wandel krijg ik vaak complimenten over het aantal stappen dat ik dagelijks maak (die krijg ik van de stappenteller bedoel ik natuurlijk).

Eigenlijk heb ik een hekel aan mobiele telefoons, maar omdat de huidige meer dan 4 jaar oud is, was ik wel aan een nieuwe toe. Ik heb even overwogen helemaal geen mobiele telefoon mee te nemen, maar dat heeft zo veel nadelen…
Dan wilde ik er wel één waarmee die stappenteller kan communiceren. Die heb ik nu.
Er staan al een paar apps op die ik kan gebruiken tijdens de pelgrimstocht: Gronze.com, Camino Pelgrim en Camino Francés van Wise Pelgrim (de laatste betaald).
De foto’s die ik met het nieuwe toestel maak zijn zo goed, dat het mijn fototoestel uit 2005 overbodig maakt. Dat scheelt weer een apparaat en een adapter.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Alex

Actief sinds 18 Dec. 2016
Verslag gelezen: 306
Totaal aantal bezoekers 42960

Voorgaande reizen:

01 Juni 2023 - 01 Oktober 2023

Op weg naar Spanje

12 Mei 2017 - 16 Juni 2017

Voettocht naar Santiago de Compostela

Landen bezocht: