Dag 5 naar Estella, 17km - Reisverslag uit Estella, Spanje van Alex Bouwman - WaarBenJij.nu Dag 5 naar Estella, 17km - Reisverslag uit Estella, Spanje van Alex Bouwman - WaarBenJij.nu

Dag 5 naar Estella, 17km

Door: AlexB

Blijf op de hoogte en volg Alex

17 Mei 2017 | Spanje, Estella

De pasta met tonijn en salade, die Ariana heeft gemaakt, is erg lekker. Voor €1.60 en €1.10 is er rode en witte wijn ingekocht.
Ingola mocht de gitaar lenen die in de receptie hing en we zingen o.a. Beatles liedjes. Na het eten worden de 8 blaren van Maria doorstoken met een naald en draad door Nadia uit Zuid-Afrika. Om 22.00 uur moeten we helaas gaan slapen.
Vannacht word ik om 3.30 uur wakker en val niet meer in slaap. We vertrekken om 6.30, met Nadia erbij nu met 6 personen. We gaan onderweg ontbijten. In het eerste dorp is alles nog dicht, dus we lopen door naar Lorca. Na 8km op een lege maag lopen hebben we een flinke trek.
De bocadillo ham/kaas en koffie met melk zijn heerlijk. 5km verder in Villavuerta besluit Maria met een taxi naar Estella te gaan en daar bij de San Miguel kerk op ons te wachten. We besluiten er een korte dag van te maken.
Wij lopen door naar Estella en bekijken de kerk en lopen dan door naar de San Miguel herberg. Deze is donativo, dus je kan zelf bepalen wat je betaalt.

• 17 Mei 2017 - 17:50

Marcel:

Zo te lezen ben je goed onderweg. Hoe staat het met jouw voeten? Wens je vooral goede nachtrust toe. En plezier tijdens het lopen natuurlijk.heb je nog foto's van jezelf?

• 17 Mei 2017 - 20:26

Lilian:

Lieve Alex, het ligt natuurlijk voor de hand om te schrijven dat ik zo trots op je ben, dat je dat allemaal kan en volhoudt, al die fysieke inspanningen en het dealen met het onherroepelijke "ouder worden" waarin je de voorsprong (-4) nooit verliest.. Ik ben vooral zo trots op jou dat je mag doen wat je zelf wil en waar je gelukkig van wordt. liefs, je vrouw

• 18 Mei 2017 - 09:27

Linda Andriesse:

Wat laat ingeschreven maar mooi om je te volgen. Ik moet denken aan mijn vader die Engelandvaarder is geweest in de oorlog en via NL alleen via Belgie en Frankrijk naar Spanje is gevlucht en bij Saint Jean de Luz ergens de grens is overgegaan om via Spanje in Portugal terecht te zijn gekomen. Ook hij heeft veel gelopen en gezwommen! Ik hoop dat je reis je gaat brengen wat je voor ogen hebt.
    Je collega,
    lIN