Dag 22 naar Muras de Rechivaldo, 22.3km - Reisverslag uit Murias de Rechivaldo, Spanje van Alex Bouwman - WaarBenJij.nu Dag 22 naar Muras de Rechivaldo, 22.3km - Reisverslag uit Murias de Rechivaldo, Spanje van Alex Bouwman - WaarBenJij.nu

Dag 22 naar Muras de Rechivaldo, 22.3km

Blijf op de hoogte en volg Alex

03 Juni 2017 | Spanje, Murias de Rechivaldo

Gisteren ben ik toch te diep gegaan. Ik heb last van de pees aan de onderkant van mijn linker kuit. Gelukkig heb ik een tube gel met ibrufen bij me.
Ik had een gezamenlijk eten verwacht, maar die is er niet, dus vraag ik Andrea, Alexandra en Megan of ik met hun mee kan eten. We winkelen samen om een vegetarische maaltijd te maken. Megan kookt, ik snijd de groenten en Andrea en Alexandra doen de afwas. De 2 flessen wijn delen we ook met Anna en Luka (Kroaat, kent Theresa en Annamaria). Heerlijk en gezellig. Om 21.00 was er een klein uur een gesprek met een priester. Dat was best fijn. Het ging over wat de Camino met je doet en over waarom je de Camino doet.
Om 22.00 ligt iedereen in bed en om 5.00 uur begint het opstaan. Ik ga er ook maar uit en maak een ontbijt van restjes brood, kaas, worst en olijfolie met een kop thee er bij. Om 6.15 uur sta ik buiten. Wanneer je het dorp uit loopt heb je de keuze uit 2 routes. Ik wil de mooiere doen, maar doe eerst rek- en strekoefeningen. Een meisje vraagt of ze met mij mee mag lopen. Het is Martina uit Como, Italië, 23 jaar. 3 Uur later hebben we een goed gesprek achter ons. Ik wil een uurtje in Astorga blijven en zij gaat door. In Astorga ga ik naar Palacio Episcopal (Gaudi), waar een tentoonstelling over de Camino is en ik doe er mijn tweede ontbijt. Ik ben vroeg in Murias de Rechivaldo, waar ik het laatste bed krijg. Er is een groep die de meeste bedden heeft geboekt. Er is hiet een vegetarisch diner.
Het handwasje is nu aan het weken in een emmer. Het lopen ging redelijk goed, maar de korte afstand was uit voorzorg.

  • 03 Juni 2017 - 22:17

    Herma Boon:

    Rustig aan Alex, je moet je geen blessure lopen.

    Succes en zet Hem op !

    Hartelijke groet,

    Herman

  • 04 Juni 2017 - 07:17

    Marcel:

    Ha Alex, onze vacantie op S eindigt vandaag. Wel een heel andere dan die van jou natuurlijk! We hebben veel gezien en meegemaakt, vooral in de auto en ik kan niet anders zeggen dat Lilian een geweldig chauffeur is. Ik lees je blog elke dag met belangstelling. Bizonder lijkt me al die verschillende mensen met hetzelfde doel maar ook bijna elke dag maar zien waar en hoe je de nacht nu weer doorbrengt. Ik wens je nog goede weken en hoop dat je geen blijvend gedoe met pezen en dergelijke tegenkomt. Groet, Marcel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Alex

Actief sinds 18 Dec. 2016
Verslag gelezen: 505
Totaal aantal bezoekers 42796

Voorgaande reizen:

01 Juni 2023 - 01 Oktober 2023

Op weg naar Spanje

12 Mei 2017 - 16 Juni 2017

Voettocht naar Santiago de Compostela

Landen bezocht: